Blovstrød Idrætsforening arbejder på at gøre de udendørs træningsmuligheder endnu bedre. Vi har derfor etableret et træningsområde bag ved Blovstrødhallen, og vi har planer om at udvide faciliteterne med tiden.

Desuden har vi forskellige hold, som man kan deltage på, hvis man gerne vil træne sammen med flere og ønsker instruktion til øvelser og redskaber.

Du kan læse mere om de forskellige tilbud under:

Blovstrød Outdoor Fitness
TRX Outdoor og funktionel træning

Vi håber, at udendørs-arealet kan inspirere dig til god udendørs træning.

Brug af udendørs fitness-redskaber
Redskaberne på udendørs fitness-området er sat op af Blovstrød Idrætsforening i samarbejde med Allerød Kommune til brug for træning gennem foreningen.

Andre er velkomne til at bruge redskaberne uden for de faste brugeres træningstid. Træningstiderne ses nedenfor.

Redskaberne er desuden en del af en større plan om at indrette Blovstrød Idrætsanlæg med gode muligheder for udendørs fitness- og konditionstræning for alle, både i foreninger og de, der vil træne selv.

Vi forventer, at alle brugere passer godt på redskaber, så vi kan få glæde af dem i mange år fremover.

Træningstider
Blovstrød Outdoor Fitness:
Mandag og torsdag kl. 19-20

TRX Outdoor og funktionel træning:

Redskaberne er etableret af Blovstrød Outdoor Fitness og TRX Outdoor & Funktionel Træning med støtte fra følgende:

Allerød Erhvervsklub

Allerød Kommune